Intranet

Tõhus tööriist ettevõttele

Intranet on ettevõtte teadmuse haldamise ja töövoogude juhtimise ning optimeerimise keskkond. Intraneti loomiseks saab kasutada Wordpressi, millele on lisatud moodulid kasutajate importimiseks, õiguste halduseks ja logimisel tema töörühma leheküljele suunamiseks. Samuti saab WordPressi abil lahendada organisatsiooni või ettevõtte sisekoolituse vajaduse mugavalt läbitavate veebikoolituste abil.  Kogu intranet toetab nutitelefonisõbralikku vaadet ning pole vahet, millise seadmega sa oma intrasse sisened.

Oluliseks eeliseks on ka see, et intraneti saab ehitada ettevõtte või organisatsiooni kodulehe külge ning neil on ühine halduskülg. Selline lähenemine võimaldab kodulehe sisu hoida igal ajal kaasaaegsena ning siseveebis tegeleda ühiselt sisulehtede uuendamisega.

Samuti on oluliseks kokkuhoiuks intraneti maksumus, mis WordPressi kasutades on kordades väiksem, kui näiteks MS SharePoint rakenduse puhul. Näiteks SharePoint siseveeb 17oo kasutajaga organisatsioonile maksab koos käigushoidmise ja arendamise kuludega üle 50 000€ aastas, kuigi pakutakse seda MS Office litsentsiga tasuta kaasa, on lisandkuluks  MS SQL kasutajalitsentsid ning Sharepoint serveri litsents.

WordPress on vabavara ning jookseb vabavaralisel Linux serveril, mille võib seadistada majasisesesse serverisse või ka hosting-serverisse.

WordPressi-põhise siseveebi paljud moodulid on juba valmis, ning neid ei pea eraldi arendama. Samuti pole 90% intraneti kasutajate vajaduste rahuldamiseks tarvis erifunktsionaalsust.

Digitugi pakub testitud Intraneti lahendust, milles on kasutajate import, kasutustasemete regulatsioon (iga kasutaja näeb vaid talle suunatud menüüd) ning vajadusel ka mugav sisekoolitus keskkond.

Spetsiifiline lisafunktsionaalsus on alati võimalik eraldi välja arendada. Samuti saab luua otseühenduse ActiveDirectory’ga, mis võimaldab kasutajate automaatse logimise intranetti, kui nad on juba loginud oma tööarvutisse.

Lisaks pakume Intraneti igapäevast hooldust ja kasutajatuge.