KINNITATUD
Direktori kk 05.09.2024 nr.1-2/16
TALLINNA LASTEAED PALLIPÕNN 2024/2025 ÕPPEAASTA TEGEVUSKAVA
Teema: Iseoma läbi kunsti ja muusika.
Moto: Me loome ise oma elu ja õnne, et kasvada oma rahvaga ja armastada iseoma Eestit.
Õppeaasta üldeesmärgid:
1.Laps suudab ennast loovalt väljendada läbi kunsti ja muusika.
2.Õppe – ja kasvatustegevustes on arendatud laste digipädevusi.
3.Sõimerühmades on kasutusele võetud „Kiusamisest vabaks“ metoodika.
4.Lapsi on suunatud hoolima keskkonnast
5.Arendatud on laste iseseisvust, sotsioemotsionaalseid - ja eneseregulatsiooni oskusi.
1.Eestvedamine ja strateegiline juhtimine
Eesmärgid
1.Lasteaias on loodud koostöine ja arendav töökeskkond, mis soodustab lapse terviklikku arengut ja töötajatel tööõnne tunnetamist.
2.Personal lähtub lasteaia visiooni saavutamiseks oma tegevuses lasteaia väärtustest ja missioonist
|
Tegevus
|
Toimumise aeg
|
Vastutajad
|
Täitmine
|
Pedagoogliliste arutluste läbiviimine töötajatega töötubades ja liikumisretkedel.
Analüüs
Tagasiside ja parendamine
|
3x õppeaastas
|
direktor
|
|
Töötajate enesehindamise läbiviimine väärtuste rakendumisest. Hinnang ja tagasiside.
|
sügis 2024
|
direktor
|
|
2.Personali juhtimine
Eesmärgid:
1.Lasteaia personali tegevus on koostöine ja võimestatud lapse tervikliku arengu soodustamiseks.
2.Personali koolitussüsteem on suunatud digipedagoogika ja lapse sotsioemotsionaalsete oskuste ning iseseisvuse arendamiseks.
3.Koostöös tugispetsialistidega on rakendatud kaasava hariduse põhimõtteid.
|
Tegevus
|
Toimumise aeg
|
Vastutajad
|
Täitmine
|
Koolituste korraldamine töötajate pinget tekitavate tegurite äratundmiseks, toimetulekuks ja enda tasakaalustamiseks, meeskonnatöö edendamiseks.
Koolituse mõju hindamine, parenduste välja töötamine ja rakendamine.
|
September 2024
|
direktor
|
|
Meeskondlike arenguvestluste läbiviimine kovisiooni meetodil. Analüüs ja vestluste mõju hindamine.
|
aprill 2025
|
direktor
|
|
Kogemuste jagamise töötubade läbiviimine (õuesõpe, digipedagoogika
Mõju hindamine, analüüs ja parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Koolituse korraldamine kaasava hariduse teemal.
Analüüs ja mõju hindamine, parendamine.
|
sügis 2024
|
õppealajuhataja
|
|
3.Avalik suhtlemine ja koostöö huvigruppidega
Eesmärgid:
1.Kaasatud on huvigruppe laste tervise edendamise, hoolival looduses liikumise, sotsioemotsionaalsete oskuste ja linnaaianduse arendamise valdkondades.
2.Korraldatud on õpetamisüritusi Erasmus+ projektide tegevuste tutvustamiseks.
3.Algatatud on uusi rahvusvahelisi ja vabariiklikke koostööprojekte.
|
Tegevus
|
Toimumise aeg
|
Vastutajad
|
Täitmine
|
Perede kaasamine laste liikumise suurendamise projekti, liikumisülesannete andmine peredele.
Tagasiside kogumine.
Tunnustamine
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Perede kaasamine linnaaianduse projekti läbi taimede kasvatamise ja hoolitsemise.
Tagasiside ja tunnustamine
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Perede kaasamine laste sotsioemotsionaalsete oskuste arendamisse, koostöiste ülesannete andmine peredele.
Tagasiside kogumine
Analüüs, parendamine ja tunnustamine
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Õpitoa korraldamine Erasmus+ projekti „Positiivne jälg paremaks tulevikuks“ tegevustest
|
oktoober 2024
|
õppealajuhataja
|
|
Keskkonnaprojektides osalemine: linnaaiandus.
Taotluste ja rahastuste analüüs, parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
4. Ressurssid
Eesmärgid:
1.Lasteaias on edasiarendatud säästev ja keskkonnahoidlik majandamine.
2.Töö- ja õpikeskkonda on täiendatud laste ja töötajate turvalisuse ning tervise toetamiseks.
|
Tegevus
|
Toimumise aeg
|
Vastutajad
|
Täitmine
|
Ressursside säästmise ja ringmajandamise põhimõtete selgitamine töötajatele uue hoone ehitamise eel.
Analüüs ja parendamine.
|
pidevalt
|
direktori asetäitja majanduse alal
|
|
Soetada ergonoomilised töövahendid (tooli alaselja tugi, randmetoedga hiirematt, jalatugi, ergonoomiline käetugi)
|
vajadusel
|
direktori asetäitja majanduse alal
|
|
5. Õppe – ja kasvatustöö
Eesmärgid:
1.Õppe- ja kasvatustegevuses on arendatud laste digipädevusi.2.Arendatud on laste iseseisvust, sotsioemotsionaalseid ja eneseregulatsiooni oskusi.
3.Sõimerühmades on kasutusele võetud „Kiusamisest vabaks“ metoodika.
4.Lapsi on suunatud hoolima keskkonnast.
5.Lastele on võimaldatud osaleda õppetegevusi toetavates huviringides
|
Tegevus
|
Toimumise aeg
|
Vastutajad
|
Täitmine
|
Kaasaegsete tehnoloogia- vahendite, multimeedia, haridusliku vabavara, kasutamine õppe- ja kasvatustegevustes.
Analüüs ja parendamine
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Linnaaianduse, keskkonnahariduslike projektide, tarbimiskasvatuse ja õuesõppe rakendamine õppekasvatustöös.
Parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Montessori mängude rakendamine.
Analüüs ja parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Emotsioonipiltide rakendamine õppetöös.
Mõju uurimine ja parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Laste sotsioemotsionaalsete oskuste arendamise mängude rakendamine.
Parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
„Kiusamisest vabaks“ sõimemetoodika rakendamine.
Parendamine.
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
Õppetegevust toetavate huviringide võimaldamine
|
pidevalt
|
õppealajuhataja
|
|
2024-2025 õppeaasta ürituste kava
Üritus
|
Toimumise aeg
|
Vastutajad
|
September
|
|
|
Vanavanemate nädal
|
2-6.september
|
rühmaõpetajad
|
Saagikoristusnädal õppeaias
|
9-13.september
|
rühmaõpetajad, õppeaia töögrupp
|
Sügislaat
|
16.september
|
rühmaõpetajad
|
Maailmakoristuspäev
|
20.september
|
rühmaõpetajad
|
Pallipõnni spordipäev
|
23 ja 26.september
|
liikumisõpetajad
|
Oktoober - muusikakuu
|
|
|
Teater Nipitiri etendus "Vembud merevetes"
|
1. oktoober
|
õppealajuhataja
|
Sügispidu õues
|
17.oktoober
|
muusikaõpetaja
|
Viiulikontsert
|
24. oktoober
|
Kuusmik,H.
|
November
|
|
|
Isadepäeva üritus
|
4-8.november
|
rühmaõpetajad, muusikaõpetaja
|
Õpetajate etendus "Võõras"
|
4. november
|
Savason, A-L
|
Prügihunt tuleb külla
|
13.november
|
õppealajuhataja
|
Mardi-Kadri trall
|
20.november
|
muusikaõpetaja
|
Lepatriinu teatri etendus "Tarkus tarviline vara"
|
29. november
|
õppealajuhataja
|
Detsember
|
|
|
Advenditule süütamine
|
2.detsember
|
muusikaõpetaja
|
Päkapikuhommik
|
5.detsember
|
liikumisõpetajad
|
Jõulupeod
|
16-18.detseember
|
rühmaõpetajad, muusikaõpetaja
|
Jaanuar
|
|
|
Kuus ärasaatmine
|
6.jaanuar
|
muusikaõpetaja
|
Miku-Manni teatri nukuetendus "Siililegi selge"
|
21. jaanuar
|
õppealajuhataja
|
Kirjanduspäev- Pallipõnni luulekonkurss
|
30.jaanuar
|
logopeedid
|
Veebruar
|
|
|
Lasteaia sünnipäevanädal
|
3-7.veebruar
|
muusikaõpetaja, liikumisõpetajad
|
Õpetajate etendus" Karu sünnipäev"
|
4. veebruar
|
Riga, M.
|
Vabariigi aastapäeva pidu
|
20.veebruar
|
muusikaõpetaja
|
Märts-teatrikuu
|
|
|
Laste etendused
|
1-31.märts
|
rühmaõpetajad
|
Vastla – ja spordinädal
|
3-7.märts
|
liikumisõpetajad
|
Emakeelepäev
|
14.märts
|
|
Kunsti lavastamise üleskutse
|
märts
|
Kaljaspolik
|
Aprill-nutikuu
|
|
|
Munaveeretamisepäev
|
21.aprill
|
muusikaõpetaja
|
Pallipõnni Pallipidu
|
24.aprill
|
liikumisõpetajad
|
Mai
|
|
|
Emadepäevapeod
|
5-9.mai
|
rühmaõpetajad, muusikaõpetaja
|
Kevadlaat
|
14.mai
|
rühmaõpetajad
|
Õuesõppenädal
|
19-23.mai
|
rühmaõpetajad
|
Kooliminejate kohvik
|
23.mai
|
rühmaõpetajad
|
Lõpupeod
|
26-30.mai
|
rühmaõpetajad, muusikaõpetaja
|
Juuni
|
|
|
Õpetajate etendus
|
2.juuni
|
Kaljaspolik, E.
|
Tantsupidu, perepäev
|
4.juuni
|
õppealajuhataja, muusikaõpetaja, rühmaõpetajad
|
Õppeaastat läbivad tegevused ja üritused:
- Erasmus+õpirände projekt „Positiivne jälg paremaks tulevikuks“.
- Õppeaiaprojekt.
- Robootika nädal 1x kuus.
- Peredele liikumisülesannete edastamine.
- Õpitoad lastele – pillide tutvustamine.
- Kutsume külla muusikud, kirjanikud, kunstnikud.
- Teatrietendused 3x aastas.
- Kõnelevad seinad-rühma tegevuste ja ühisürituste presenteerimine koridori stendil.
Lisatud 05.09.2024
|